czwartek, 25 kwietnia 2013

..
hej!
na początku chcę przeprosić za swoją nieobecność, ale mam tak wiele na głowie. \
no więc może zacznę od tego , że dostałam od was jeden list.. no cóż.. i tak cieszę się , że choć jeden.
jak przyjdzie więcej to dodam filmik.
 
 przypominam że możecie je wysyłać na adres mailowy , bądź też na mój adres zamieszkania. jaki ? no właśnie.. myślę że tutaj nie będę go podawała.. przynajmniej na razie.
podaję tylko drogą telefoniczną: 7 9 0 - 4 5 1 - 7 5 7.

druga nowinka.. szykuje się występ na dniu dziecka na pobliskim stadionie. a co ważniejsze - śpiewać będę w duecie z kolegą. : p

no tak... to najważniejsze.

no i jeszcze akademia... trzeba sie tekstu nauczyć.. i znowu śpiewanko. :|

myślę też nad czwartą dziurką.. w uchu konkretniej. hymn.. co myślicie?

ostatnio jakoś polubiłam wf.. nie wiem dlaczego.. hemn.. może chodzi o piłkę ?

To chyba tyle na dziś.  Dobranoc!

/Nadi






4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Więcej dziurek w uszach - jestem na tak :D!
Ja WF nigdy nie polubię, a to dlatego, że mam astmę xD

Unknown pisze...

ale masz dużo na głowie :)

Justyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Justyna pisze...

Też chciałabym dostać jakiś list , tak jak ty :)