sobota, 27 kwietnia 2013

Hej! 

 Dziś dużo się działo! mam już siedmiu obserwatorów i zaczynacie komentować z czego mam wielki ''uciech''! Mam nadzieję że się rozkręcicie!

Przejdę do sedna, czyli do dzisiejszego dnia.\ 
Dziś wybrałam się na mini wycieczkę a właściwie spacer do pobliskiego, wojkowickiego parku wraz z mamą.  pogadałam z nią troszkę szczerze o wyprowadzce.. . 
Jakoś to idzie ale może nie do końca tak, jakbym  chciała. 

A zmieniając temat.. w poniedziałek akademia (3 maja) wcześniej, dlatego że później już wolne mamy!
Pojechałam więc z rodzicami do sklepu i w cropp'ie kupiłam nawet ładną, białą bluzkę. 
Za to we wtorek jadę na konkurs piosenki angielskiej.. będę śpiewała Katy Melue -Spider's web. 






Trzymajcie kciuki!!  

A tutaj kilka niedawno zrobionych fotek: 


Nad jeziorem... : 




A tutaj taki tam nietypowy angielski.. : 
Zdjęcia z pracowni języka ang. 
Pani troszkę się bała że wypadnę bo to w końcu 3 piętro!









.. i łabądki ;D






A tutaj taki tam mój mały fotomontaż:



Czekam na miłe i ciepłe komentarze. :)


3 komentarze:

Justyna pisze...

Ładna włosy i fajne zdjęcia ! : p

NadiAndNadi pisze...

Dzięki! :*

D.Andersz pisze...

Cudowne zdjątka Nadi! :*