wtorek, 16 kwietnia 2013


Kochani!
 Może ja się przedstawię... to tak, mam na imię Nadia. 
Mieszkam na śląsku, dokładniej w Będzinie.
 Moim wielkim idolem jest Baron z Afromental XP.
 Na samym początku powiem, że możecie do mnie pisać maile, listy, pisać w komentarzach pytania. 
A taki tam opis dzisiejszego dnia... hamn.. więc wstałam rano.. itd...  .
Dziś wybrałam się na spacer z rodzicami do stadniny. 
Nie zrobiłam żadnych fotek... no niestety. Na pocieszenie dodam kilka innych fotek... z lasku obok... CMENTARZA!! :) 














No to tyle... i jeszcze troszkę muzyczki dla umilenia czasu. :P




Myślę że ujdzie. :D 
Pozdrawiam cieplutko!! :* 


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ładna jesteś :)

Anonimowy pisze...

+ może usuniesz weryfikację obrazkową? Przeszkadza w komentowaniu i trochę to utrudnia ;)

Unknown pisze...

Ładne fotki, i fajne spodnie, mam takie same. :D

Pozdrawiam

Justyna pisze...

Fajne zdjęcia :)


zapraszam na : just-photography-and-fashion.blogspot.com

D.Andersz pisze...

Cudowne zdjęcia Nadi! Zapraszam do siebie - treletomorele.blogspot.com ;*

Dominika